Hoe creëer ik een beeld van mijn organisatie?

Hoe kan ik als organisatie de kennis van mijn medewerkers, leveranciers en klanten gebruiken om tot ontwikkeling van mijn bedrijf te komen.

 

Doel: Inzicht krijgen in verander wensen, door een goede beeldvorming van het dagelijkse proces.

 

Er zijn veel partijen zoals klanten, medewerkers, leveranciers, e.d. die invloed hebben op het huidige proces. De juiste verbindingen tussen al deze spelers en goede spelregels zijn noodzakelijk om van iedereen een winnaar te maken.

In dit college maken wij gebruik van het werk- en inspiratieboek duurzaam ondernemen. Met negen kernvragen gaan wij op zoek naar waar de organisatie zich kan verbeteren. De vragen richten zich op de ondernemer of professional maar kunnen door u ook binnen het bedrijf gebruikt worden.

Uw antwoorden leveren een beeld op hoe u kijkt naar het dagelijkse proces en wat u graag wilt veranderen om de ontwikkeling en succes van uw bedrijf positief te beïnvloeden.

 

Onderwerpen:

  • Verwachtingen van belanghebbenden
  • Doelgericht werken
  • Draagvlak voor veranderingen
  • Efficiënt werken
  • Evaluatie van de huidige processen

U hebt een account nodig om u aan te kunnen melden voor dit college.

Inloggen Account aanmaken
College delen: